1

1

czwartek, 6 października 2011

"Wiecha" już jest :)

Trochę zaniedbuje ten nasz blog, ale ostatnio to czasu nie mam:/. Wydawałoby się, że na budowie nic nie dzieje się, a to nie prawda bo "wiecha" już jest :D, już nawet od przedwczoraj:

Dzisiaj ma przyjechać pompo -gruszka  i zalać wieniec, do tego Majster z pomocnikami są w trakcie murowania ścianek działowych, więc prace idą do przodu :) Mój mędżu powoli odszalowuje strop parteru, ale to jest ciężka robota:/ Ja czasami czyszcze te deski z betonu i wyciągam gwoździe. Trochę jednak muszę się z tym namachać:/, więc nie przeginam z ilościami, ale robię sobie to powoli, codziennie coś :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz